viernes, 11 de noviembre de 2016

Monólogo do vello traballador

Agora tomo o sol. Pero até agora
traballei cincoenta anos sin sosego.
Comín o pan suando día a día
nun labourar arreo.
Gastéi o tempo co xornal dos sábados,
pasóu a primavera, veu o inverno.
Dinlle ao patrón a frol do meu esforzo
i a miña mocedade. Nada teño.
O patrón está rico á miña conta,
eu, á súa, estóu vello.
Ben pensado, o patrón todo mo debe.
Eu non lle debo
nin xiquera iste sol que agora tomo.

Mentras o tomo, espero.

Celso Emilio Ferreiro: Longa noite de pedra (1962)

Versións:
Xavier: Monólogo do vello traballador; Xis 6 Edigsa/Xistral (EP); 1968; Cara B, Corte 1



Los Tamara: Monólogo do vello traballador; Miña Galicia verde; 1974; Cara A, Corte 5



Xerardo Moscoso: Monólogo do vello traballador; Galicia; 1976; Cara 2, Corte 9



Los Tamara: Monólogo do vello traballador; O enxebre dos Tamara; 1979; Disco 2, Cara A, Corte 3

(Reedición da versión do disco Miña Galicia verde, do ano 1974.)



Los Tamara: Monólogo do vello traballador; Los Tamara; 1987; Pista 5

(Reedición da versión do disco Miña Galicia verde, do ano 1974.)


Antoloxía: Monólogo do vello traballador; Vai por tí, vello. Música e poesía; 2007; Pista 3

No hay comentarios :

Publicar un comentario