sábado, 10 de diciembre de 2016

Ayé me dijeron negro...

Ayé me dijeron negro
pa que me fajara yo;
pero e’que me lo desía
era un negro como yo.
Tan blanco como te be
y tu abuela sé quién e.

Sácala de la cosina,
sácala de la cosina,
Mamá Iné.

Mamá Iné, tú bien lo sabe,
Mamá Iné, yo bien lo sé;
Mamá Iné te llama nieto,
Mamá Iné.

Nicolás Guillén: Sóngoro Cosongo* (1931)

Versións:
Roberto Darvin: Ayer me dijeron negro; América canta (VVAA); 1974; Cara B, Corte 3



*[O poema aparecería publicado, por vez primeira, na páxina Ideales de una raza do Diario de la Marina, de La Habana, o 20 de abril de 1930, xunto a outros sete poemas, baixo o título xenérico de Motivos de son. Nese mesmo mes imprimiríanse os oito poemas nun libro de tirada moi limitada (menos de 100 exemplares), publicado en La Habana, co título antedito e co selo da Imprenta y Papelería de Rambla, Bouza y Cía.]

No hay comentarios :

Publicar un comentario