domingo, 19 de noviembre de 2017

O soñador

Quixera ser muiñeiro
para me enfoular de fariña
¡Levaría branca a pucha,
non cobraría a maquía!

Eu quixera ser Ferreiro
pra forxar o ferro roxo.
¡Con un martelo na mao
petaría ao meu antoxo!

Quixera ser mariñeiro,
mariñeiro e pescador:
¡tería un barco veleiro
e unha dorna con motor!

Quixera ser fogueteiro
e, nas festas patronais,
¡tirar foguetes, foguetes
de estalos fenomenais…!

E se eu fora canteiro
faría un pazo sen igual:
¡o pombal había de ser
o salón máis principal!

¡Mais son un pobre gaiteiro,
mais son un gaiteiro pobre!
¡Quéimame o sol no agosto;
móllame a choiva, si chove!

Un pobre gaiteiro eu son,
pequeniño e soñador.
¡Teño por mestre de música
ao melro máis silbador!

Manuel María: Os soños na gaiola (1968)

Versións:
Suso Vaamonde: O soñador; Os soños na gaiola; 1978; LP1, Cara B, Corte 1

No hay comentarios :

Publicar un comentario